18.9.11

HARITH YANG BAIIIKK~



salam alaik~!! 

 kehkeh, keciaan aku tengok blog niiih. berhabuk tahap fuuuu. HAHA 
kehkeh, tajuk dia tadak apa maksod poon. muehehe



so guys, aku rasa 98% budak enigma niih dah start study dah kaan.

aku ada lagi few weeks. start klas 8th oct kot. tah. sooo, jom laah

inchik harith nak kasi tazkirah. wheee~ 



hahahaa. ingat laahh weehh, kat mana korang berada ponn. tak kesah laah dlam msia atapon abroad ke.

first and foremost pegang ah agama tuh kuat kuat. especially those yang akan further 

kat non muslim country . paling awal epul lah en, lusa ke beijing , china. 

 mcam aku post kat blog kelas aku,  bukan lah bermaksud

budak dlam mesia niih tayah jaga sangat agama tuh, cuma, 

disebabkan msia nih dikira a muslim country , halangan cam islamophobia ngan kapir harbi 

ciput je laah . but then we dont know what lies ahead kaan. so, pegang laah agama tuh kuat! 

kehkeh. 




secondly, hmmmmphh.. google lah sendiri. haha. bab atas niih besar gila sekop dia . 

jadiii, hang pa pikir lah sendiri. wheeee. 




lagu niih saje je...  aku nak post kat fb jee. tapii cian pulak tengok blog abandoned nii. 

jadi aku post sini. 





enjoyy laah~ best part dalam lagu niih 

~KU TAK SANGGUP KEHILANGANMU~

*eceewaaahh, moood takbetul niih.





so last skali, aku doakan kesejahteraan dan kejayaan kita bersama !  

good luck ah yang tengah minggu exam niih. haha. aku azam dot ngan ahmad goyang kaki lagii. 

wheee. all the best . shidda heilak! 

salam alaik :)  muah muah 

1 comments:

wan jin.. said...

nice harith..thnks for the wishes...wish u gudluck too.. :D

Post a Comment