10.3.11

Bila Pijisketch Mengupdate Blog Enigma

Aku melihat jam handphoneku
Oh,
Sudah pukul 11.30pm,
Hari ni tinggal setengah jam lagi untuk aku hidup,
Hari baru akan tiba,
Tarikh nak keluar result pun dah dekat.

23/3/2011

Aku terkesima,
Lalu mencarut lembut,
Cilake,
Kemudian aku beristighfar,
Lalu menyesal.

Apakah persediaanku untuk menghadapi saat-saat ambik result,
Dahla aku ni stok studi last minute,
3 bulan dah abis sekolah,
Solat Hajat yang aku buat boleh kira ngan jari,
Solat yang aku tinggal dah tak boleh kira dengan jari.

Aku menangis,
Walaupun sebenarnya tak,
Saja nak tulis sebab nak bagi gimik,
Tapi serius,
Aku sedih.

Aku terkenang saat-saat 5 tahun aku sekolah di SBPISB,
Sekolahku yang tercinta,
Aku pernah cakap,
Orang first yang blah dari sekolah dulu after SPM,
Ialah orang yang meninggalkan kengkawan die.

Cilake kan ayatku nih,
Last-last aku gak yang first blah untuk dak2 Sains Teknikal,
Cam bab nyer perangai,
Dan yang last sekali blah,
Adalah orang orang yang kene tinggal ngan kengkawan die.. kuakuakua.

Aku berhenti menaip:
.
.
.
.
.
.
Apekedahal yang aku mengarut nih.

Apepun, aku doakan Batch ENIGMA a.k.a. Batch Paling Teruk nih sume dapat Straight A.
Amin.


Dicarut.. eh, coret oleh Pijisketch
Meh datang blog aku, harhar

LINK BLOG AKU

P/S: Yes! Berjaya aku update blog nih... huahuahua

2 comments:

Shazreel Amir said...

harharhar...kau buat blog ni macam blog kau kan..harhar

Pijisketch said...

tu la passal.. haha

Post a Comment